niedziela, 5 sierpnia 2012

bye bye!

Cześć Kochani!

Dodaje dzisiaj ostatni post 
przed moim jutrzejszym wyjazdem do Zakopanego. 
Czekam mnie tygodniowy wycisk ,
 czyli wyjazd z Ewą Chodakowską
Dla tych, którzy jeszcze nie znają tej wspaniałej kobietki : KLIK .
Przygodę z płytą Ewy i jej treningami podjęłam kilka miesięcy temu. 
Teraz dzień bez aktywności fizycznej jest dniem straconym.
Polecam wszystkim dziewczynom , które nie wiedzą jak zacząć 
i potrzebują motywacji i energii zapoznać się z planem treningowym Ewy. 
Tylko ostrzegam można się uzależnić :D

Pakuje same sportowe rzeczy , 
zostawiam moje ukochane obcasy
 i jadę na prawdziwy obóz przetrwania. :)
Dwa treningi dziennie plus same zdrowe jedzonko!
Trzymajcie za mnie kciuki!

PS: Jak będę miała dostęp do internetu wyniki konkursu 
 ogłoszę zgodnie z datą zakończenia - jeśli nie dopiero po powrocie 13 sierpnia! :)
Bądźcie cierpliwe! :-*

22 komentarze:

  1. jeeeeeeeeeeeej, ale Ci zazdroszczę ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaaakopane, ah zazdroszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, widziałam ją w programie jakimś sniadaniowym i chyba się skusze na kupno płytki z jej ćwiczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty chyba jeszcze nie używane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje taki treningowy wyjazd? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :) oraz miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę zatem miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę <3
    chciałam się wybrać na ten wyjazd ale niestety brak czasu :(
    szkoda może następnym razem się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wypadu. :)

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, też bym chciała mieć taki trening :))

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego wyjazdu:D

    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam na fb zdjecie Ewy na tarasie i Twoje balkonowe i miałam pytac czy ty przypadkiem nie jestes tam gdzie ona ;P :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wyjazdu ;D
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz radę,to tylko 2 treningi.
    Pomyśl jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jaki sposób dowiedziałas się o wyjeździe z Ewą? Szukałam takich informacji na stronie, ale nic nie widziałam... :( I ile kosztował wyjazd? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. cos Ci sie ten wyjazd przedluzyl... oczywiscie wyniki mialy byc 13 sierpnia a dzisiaj mamy 20 sierpnia. Jestes bardzo nieslowna, i te zapewnienia przed wakacjami, ze wiecej czasu poswiecisz na blogowanie, narazie to tylko reklamy potrafisz cisnac...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)