poniedziałek, 27 lutego 2012

tattoo.

Witajcie <3

Kochani ostatnio zebrałam masę zdjęć pięknych tatuaży i dzisiaj postanowiłam Wam je pokazać. Dużo osób twierdzi , że jak się zrobi pierwszy raz dziarkę to później staję się to małym uzależnieniem - TO PRAWDA! W październiku zrobiłam swój pierwszy tatuaż i teraz mam ochotę na kolejne! Oczywiście najbardziej lubię delikatne i kobiece wzory. Który z poniższych tatuaży przypadł Wam najbardziej do gustu? Czy któraś z Was posiada takie cudo? ;)







35 komentarzy:

  1. śliczne są, ptaszki stały się moimi ulubionymi. Sama szykuję się do zrobienia, ale jeszcze nie wiem gdzie i co;) A Ty kochana gdzie go masz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana w tym poście http://1stylebycaroline.blogspot.com/2011/11/black-dress.html jest pokazany :)

      Usuń
  2. wszystkie są piękne!!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie się cieszę, że zdecydowałaś się na ten post :) najbardziej na tatuaż podoba mi się to miejsce, tak jakby pod pachą :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/
    (zapraszam do mnie, do wzięcia udziału w konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni jest dość ciekawy, choć teraz "oklepany". Jestem wielką zwolenniczką robienia malutkich, osobistych i nie rzucających się w oczy :)
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na kości obojczykowej i jestem bardzo zadowolona! To fakt, tatuaże uzależniają. Sama tego doświadczyłam. Też wybieram się na kolejny tyle, że na stopie <3 uwielbiam tatuaże i moim marzeniem jest mieć na całej ręce!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są. może kiedyś.. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są:) Najładniejsze te na ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym mieć pod piersią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Caroline ile dałaś za swój tatuaż? jak myślisz ile kosztuje taki malutki napisik? bardzo bolało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za swoją kokardkę dałam 200zł :) myślę że mały napis będzie w podobnych cenach! Mnie osobiście nie bolało - myślałam, że będzie gorzej :P Nie jest to przyjemne uczucie, ale da się przeżyć :D

      Usuń
  10. oj, tatuaże uzależniają :) ja szykuję kolejny na żeberkach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie tatuaże:)zwłaszcza te, w których jest jedno słowo:)a to "love"na paluszku jest takie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tatuaże na żebrach są boskie <333 i zamierzam sama wykonać sobie na żebrach, obecnie mam na lewym nadgarstku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne tatuaże! Sama jestem w nich zakochana! :)

    Ale co do pierwszego zdjęcia (tatuaż na palcu) to dzwoniłam po kilkunastu salonach i w każdym odradzili mi to miejsce, ze względu na to, że ręce są bardzo narażone na 'uszkodzenia', częste mycie rąk, smarowanie, ocieranie się palców co spowoduje, że tatuaż po kilku miesiącach, że tak powiem wypłowieje, zrobi się koloru zielonkawego, coś na wzór tatuaży więziennych. Przez to trzeba poprawiać go co jakiś czas, a przez takie poprawianie skóra może bardzo ucierpieć, także zrezygnuj w razie czego z tego miejsca :(

    Sama bardzo żałuję, że nie mogę go tam zrobić, bo jest cudowny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nawet nie po kilku miesiącach. Moja koleżanka ma podpisa Salvadora Dalego na palcu, którego praktycznie już nie widać, i przez to, że poruszała od razu palcami rozlał jej się tatuaż. Trzeba z początku jak najmniej, a najlepiej w ogóle usztywnić palec. I poprawiać nieustannie.

      Usuń
  14. Na żebrach wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne napicy:) szukam inspiracji do kolejnego tatuażu i może coś mi w oko wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak , to prawda,ze chciałoby się więcej :)
    ja swój zrobiłam 1,5 roku temu ale marzy mi się kolejny :) też mam napis- na nadgarstku , na moim blogu znajduję się post właśnie z tatuażami i też można obejrzeć tam mój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie to na nadgarstku i pod biustem z boku najlepsze :)) na nadgarstku już mam i planuję następny :) faktycznie tak jest że po jednym chce się więcej ale nie nazwałabym tego jak niektórzy "uzależnieniem" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre mi się podobają, ale sama bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten na palcu wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy najbardziej by mi odpowiadał:) dyskretny, nie będzie w niczym przeszkadzał, a za razem uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Są fajjene , ale nie chciałabym ich mieć . zapraszam , podoba ci się profil - obserwuj

    OdpowiedzUsuń
  22. ja właśnie planuję datę mojego, na motyw ptaków ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja własnie tez planuje ale na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam . Ja jestem posiadaczką 4 tatuaży . i planuję następne ! . Przemyślane i zrobione profesjonalnie , są ozdobą . Jeden na plecach , jeden na biodrze i dwa kolejne na rękach . Teraz planuję na palcach i śródstopiu . Osobiście mogę poświadczyć , że od jednego się zaczyna , ale bardzo rzadko na jednym się kończy . Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)