niedziela, 19 lutego 2012

new in.

Cześć Kochani!

Bardzo mi miło , że mój nowy nagłówek przypadł Wam do gustu. Niebawem będzie jednak kolejna zmiana , ponieważ dostałam piękne rysunki od dobrze znanej Samanty http://samanta-lesiak.blogspot.com/ i jej praca będzie widniała u góry :)  
Dzisiaj przedstawiam Wam moje ostatnie zdobycze. W kolorze butów się zakochałam - będą idealne na lato. Jeśli chodzi o zegarek to polowałam na niego od dłuższego czasu. Pasek w panterkę będzie dużą ozdobą do prostej białej bluzki. 

PS: Dzisiaj ostatni dzień lenistwa i od poniedziałku wracam do studiowania,ale postaram się zachować regularność i Was nie zaniedbywać




Przypominam o konkursie : KLIK   
( do wygrania bon na zakupy do H&M) 

FIND ME ON FACEBOOK

54 komentarze:

  1. a ten zagarek teraz jest w sklepach?;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szpileczki jak cukiereczki, wyglądają cudownie, nie dziwie się, że się zakochałaś w kolorze, bo ja również :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i zegarek - rewelacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są naprawdę ładne:) Za zegarkami nie przepadam, a jeśli już to na cienkim paseczku:) Widziałam śliczny za 100 zł w I am. Odwiedzasz czasami ten sklep, czy preferujesz inne z biżuterią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądam czasem do I am , ale biżuterię najczęściej kupuję w H&M i Bijou Brigitte :)

      Usuń
    2. A czy Bijou Brigitte ma internetowy sklep?

      Usuń
  6. buty są faktycznie świetne, a i zegarek niczego sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. obie rzeczy cudne!! buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w butach :3

    OdpowiedzUsuń
  9. zegarek wymiata

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor naprawde przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki są piękne:)
    zazdroszczę!!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczy cudne, ale buciki meega <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana :) Zostałaś otagowana na moim blogu :) Oczywiście nie musisz brać udziału w zabawie ale chętnie przeczytałabym bez czego nie wychodzisz z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szpileczki boskie, mega kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te szpilki..mega...przepiękne są;)nie napisalas skąd są;>
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny masz ten nagłówek co Ty chcesz go psuć moim rysunkiem :D hehe :**
    piękne szpileczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. tez chcialam ten zegarek, ale tyle juz mam ze odpuscilam:P<3

    OdpowiedzUsuń
  18. nie pogardziłam bym takim zegarkiem w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny zegarek!!!! a buty maja skodki kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  20. love the watch!

    http://tramplingicecream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowity blog :) jestem tu pierwszy raz, ale już wiem, że nie ostatni ;p pozdrawiam karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegarek świetny ! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne buciki i śliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne szpile i ich kolor:D wygodne?
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie buty :)
    Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zegarek cudo!!!!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej jakie piękne buty! Idealnie wkomponują się w tegoroczne letnie trendy :) Pozdrawiamy :***

    OdpowiedzUsuń
  28. Butki mają fantastyczny kolor, aż nie mogę doczekać się lata kiedy na nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne buty. :)

    Zapraszam do nas. Nowy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzież są jakieś nowe wpisy, stroje ? Już się stęskniłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zegarek,bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam!
    http://sottilesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubisz eleganckie, modne i duże zegarki? Jeśli tak to ten blog Ci się spodoba :)

    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)