niedziela, 31 lipca 2011

♥ pink ♥

Witam!
Kolejny strój dnia - tym razem dominującym kolorem jest róż! 

Bardzo modnym elementem garderoby w tym sezonie jest kolorowa marynarka. 
Każda miłośnika mody powinna mieć choć jeden taki egzemplarz w swojej garderobie! Ja mam ich już stanowczo za dużo i gdy otwieram szafę to widzę mini tęcze :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.
Moje zdjęcie pojawiło się na stronie głównej portalu Onet.pl





Co mam na sobie?

bluzka - stradivarius
legginsy - no name
żakiet - zara
buty - bershka
torebka - H&M
okulary - H&M




8 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz:) bardzo podobają mi się buty i legi;) jeżeli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej!
    Witamy w świecie bloggerów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. omg... jakie zmaltretowane stopy... albo zbyt male te buty albo poprostu nie pasuja do twojej stopy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wygladaja stopy wielbicielki obcasow? Zaczerwienione, pomarsczone z powodu wcisniecia je w obuwie, zadrapane? Moze i lubisz buty, ale wybierac ich nie umiesz. Moze podpytaj mamy, niech cos doradzi, bo za kilka lat Twoje stopy beda cierpialy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy :

    Owszem w tych butach moje stopy nie wyglądają atrakcyjnie - w jutrzejszym poście pokaże ich piękniejsze oblicze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się kopertówki :) Liczę na zróżnicowane stylizacje bo te dwie są bardzo podobne do siebie :) Gratuluje bycia na onecie;d

    OdpowiedzUsuń
  7. czym robisz takie super fale? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super urania ! zapraszam - http://mojezyciewedlugmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)